Pozivamo sve studente MEF-a i ostalih fakulteta, kao i sve zaljubljenike u marketing, IT, preduzetničku i startap industriju da nam se pridruže na konferenciji “Business 4 Youth – Navigate Your Future!” Konferencija će biti održana 12. decembra od 17 do 20 časova u zajedničkoj organizaciji In Centra haba i MEF-a u Amfitetatru MEF fakulteta, u ulici Jevrejska 24.

Agenda konferencije:

16:50 – 17:00  – Uvodna reč predstavnika In Centra i MEF fakulteta

17:00 – 17:40 – Predavanje “How to build an IT path in a company or startup business?”

Petar Slović, Chief Innovation Officer at Quantox Technology

17:40 – 18:50 –  Panel diskusija „How Digital Marketing can help in Business?“

18:50 – 19:00 Pauza

19:00 – 20:00 –  Startup & entrepreneurship workshop (slušaonica 3 – S3)

„How to start & measure your startup business?“

Jelena Joksimović, suosnivač startapa Uradi Zaradi

19:00 – 20:00 Marketing workshop (slušaonica 2 – S2)

 „Importance of Google Analytics for your business“

Dušan Pilipović, osnivač marketinške agencije Avokado

Cilj ove konferencije je da mladi čuju realne i uspešne preduzetničke priče, kako izgleda rad u startapu i kompaniji, ali i da dobiju uvid kako se primenjuje Google Analytics u cilju merenja performansi jednog biznisa. Takođe, cilj je da se mladi sutra odvaže za pokretanje sopstvenih startap i preduzetničkih priča, a da na konferenciji dobiju znanje i motivaciju. Nauči osnove biznisa, ne ustručavaj se da pitaš predavače i paneliste sve što te zanima, a sutra upravljaj svojom budućnošću!

Prijave su besplatne i obavezne za sve zainteresovane putem formulara.

 

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

Projekat je namenjen svim studentima informacionih tehnologija, onima koji su radoznali i uvek voljni da čuju aktuelne teme iz IT oblasti.
Ovogodišnja tema projekta je Data Science, a naš cilj je da studentima pokažemo da ova oblast nije samo budućnost, već da im, uz pomoć vodećih stručnjaka, približimo široku primenu biznis analitike, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, kao i interneta inteligentnih uređaja.

Učesnici projekta imaće priliku da 7. decembra prisustvuju panel diskusiji na temu “Kako plivati u moru podataka? ”, i na taj način dobiju korisne informacije i savete. Nakon panela biće svima jasnije šta je to zapravo Data Science, zašto je aktuelno, kako utiče na IT industriju, menadžment, kao i koje su specifičnosti svake oblasti i zanimanja naših panelista. Učesnici panela su: Valentina Đorđević, Bojan Zlatković, Marko Grujić i Jovan Stojanović, kao i moderator Vladan Devedžić.

Nakon panela, kao i u nedelju, 8. decembra, biće održane radionice na temu biznis analitike i mašinskog učenja. Na radionicama koje će voditi Miloš Bijanić, koji radi kao programer za mašinsko učenje u kompaniji Saga, polaznici će se upoznati sa programskim jezikom Python kao alatom za analizu podataka, stvaranje vizuelizacija i korišćenjem algoritma mašinskog učenja.

Takođe polaznici će biti upoznati sa:

  • Pandas i Numpy bibliotekama za analizu podataka
  • Seaborn i Matplotlib biblioteke za vizualizaciju podataka
  • SciKit-Learn kao biblioteka za izgradnju modela mašinskoh učenja
  • Način kako da se evaluiraju rezultati modela

Drugu radionicu vodiće Nikola Vukobrat, osnivač startup kompanije Nncord, koji će studente uvesti u programski jezik Python, a zatim će studenti biti spremni da vide i kako sve to funkcioniče u vidu razvoja tri praktična rada:
1) projekat iz klasičnog Machine Learning-a
2) projekat iz Computer Vision-a
3) projekat iz Natural Language Processing-a

Prijave se nalaze na linku.

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

AmChamps – Mladi lideri promena je jedinstveni program profesionalnog usavršavanja koji je pokrenula Američka privredna komora u Srbiji (AmCham) u 2014. godini, sa idejom da kroz sinergiju akademskog i korporativnog sektora pomogne usavršavanje i razvoj mladih ljudi – lidera koji će voditi poslovnu zajednicu u Srbiji.

Ukoliko:

  • imaš do 25 godina i na III ili IV godini si redovnih ili na master studijama državnog Univerziteta u Srbiji
  • poseduješ takmičarski duh i pravi si timski igrač
  • želiš da upoznaš uspešne poslovne ljude i biznis zajednicu u Srbiji
  • stekneš poznanstva i prijateljstva koja će ti promeniti život

Prijavi se za #AmChamps007!

Svoj CV i motivaciono pismo ili video možeš poslati na amchamps@amcham.rs najkasnije do 8. decembra 2019. godine.

Šta nudi AmChamps?

  • mentorski rad
  • priliku za razmenu ideja, iskustava, dijalog i umrežavanje sa vodećim ljudima poslovne zajednice u Srbiji i stručnjacima iz sveta biznisa
  • sticanje novih praktičnih znanja i veština neophodnih za dalji profesionalni napredak
  • mogućnost pohađanja MBA i Master programa koje obezbeđuje Univerzitet Šefild
  • AmChamps sertifikat

Ko su učesnici?

AmChamps 007 će okupiti ukupno 40 odabranih učesnika – 20 studenta i 20 mladih menadžera. Studenti su na III ili IV godini osnovnih studija ili na postdiplomskim studijama državnih fakulteta iz Srbije i ne stariji od 25 godina. Predstavnici AmCham kompanija članica su uspešni mladi menadžeri, između 29 i 37 godina.

Na početku programa, na posebnom događaju brzog upoznavanja, učesnici će biti spojeni u parove (jedan student i jedan mladi menadžer), gde mladi menadžeri uzimaju ulogu mentora, a studenti ulogu njihovih mentija. Tokom čitavog trajanja programa njihov zajednički rad se prati i ocenjuje.

Kako izgleda program?

Program se sastoji iz tri dela: Učenje & takmičenje (redovni deo), Studija slučaja (polufinale) i Projektni zadatak (finale).

Redovni deo – Učenje i takmičenje

Redovni deo čini serija predavanja, radionica i vannastavnih aktivnosti tokom kojih polaznici stiču nova znanja, usavršavaju poslovne veštine, stimulišu kreativno razmišljanje i samopouzdanje, a paralelno kroz rad u parovima, razvijaju mentorstvo i liderstvo. U toku ovog perioda menadžeri su u obavezi da omoguće studentima, svojim mentijima, praksu kod sebe kompaniji u trajanju od minimum dve radne nedelje, kako bi se iz prve ruke upoznali sa kompanijom mentora. Učesnici prikupljaju bodove za različite aktivnosti, a najboljih 10 parova, koji osvoje najveći broj bodova prelazi u narednu fazu – polufinale. Po završetku redovnog dela programa, pod uslovom da su bili prisutni na minimum 70% predviđenih aktivnosti, učesnici dobijaju sertifikate o uspešnom završetku programa.

Polufinale – studija slučaja

Deset najboljih parova dobija zadatak da tokom leta spremi studiju slučaja, koju obezbeđuje kompanija CocaCola Hellenic i svoj rad predstavi na polufinalnom događaju u septembru.

Dodatno, studenti polufinalisti dobijaju praksu u kompanijama članicama AmCham-a u trajanju od minimum mesec dana, dok menadžeri dobijaju mogućnost karijernog coaching-a sa specijalnim konsultantom.

Finale – projektni zadatak

Tri para koja najbolje pripreme i predstave studiju slučaja ulaze u finale. U tom trenutku, menadžeri od generalnih direktora svojih kompanija dobijaju novi projektni zadatak, koji zajedno sa studentima razvijaju pod mentorstvom tri člana Upravnog odbora AmCham-a. Parovi će tokom rada na projektu imati priliku da rade sa sva tri mentora koji će takođe evaluirati njihov rad. Par koji najbolje osmisli, pripremi i predstavi svoj projekat, po oceni mentora, će biti proglašen pobednikom programa.

Raspored aktivnosti

Raspored aktivnosti možete pogledati u dokumentu na ovom linku.

Nagrade

Finalisti dobijaju vredne nagrade. Kad je u pitanju pobednički par, menadžer dobija punu stipendija Univerziteta Sheffield za pohađanje Executive MBA programa, a student punu stipendiju Univerziteta Sheffield za master studije u Solunu. Druga dva menadžera dobijaju polovične stipendije za Executive MBA, a druga dva studenta polovične stipendije za master.

Takođe, posebnu nagradu dobija par koji najbolje pripremi projektni zadatak koji odredi PwC – PwC Mini MBA za menadžera i PwC tromesečna praksa za studenta.

Bodovanje

U okviru redovnog dela programa, učesnici će prikupljati bodove za sledeće aktivnosti: dolaznost, zadatke (radionice, predavanja), projekat i organizaciju događaja – ukupno maksimalno 100 bodova po paru.

Dolaznost | maksimum 32 boda

Svaki AmChamps dan, uključujući oba team building-a, nosi po 4 boda. Ovi bodovi će biti proporcionalno raspoređeni u odnosu na broj aktivnosti u okviru svakog dana.

Svi bodovi su izraženi po parovima – ukoliko je samo jedan predstavnik para prisutan, bodovi se polove.

Projekat | maksimum 20 bodova

Na početku programa učesnici će biti podeljeni u timove od po dva para, sa zadatkom da osmisle projekat koji će imati za cilj da unapredi postojeće AmCham aktivnosti.

Maksimalni broj bodova za ovaj projekat je 20.

Zadaci | maksimum 24 boda

Zadaci iz Mentorstva, Razvoja porodičnog biznisa, Strategije, Znatiželje nose po maksimum 6 bodova.

Zadaci se rade u parovima, u okviru manjih ili većih grupa.

Organizacija događaja | maksimum 24 boda

Na početku programa učesnici će biti podeljeni u četiri grupe koje će imati zadatak da organizuju (1) predavanje na fakultetu (2) radionicu za unapređenje interpersonalnih veština (3) veče za motivaciju i (4) neformalno druženje.

Maksimalni broj bodova za ovu aktivnost je 24, a svi parovi koji se nalaze u okviru određene grupe dobijaju isti broj bodova.

Negativni bodovi

Svako kašnjenje u dostavljanju zadataka u odnosu na predviđene rokove povlači negativne bodove – ocena se umanjuje za 20%.

Kontakti

Za sve dodatne informacije u vezi sa programom možete kontaktirati AmChamps TiM: Tinu Kostić i Milicu Samardžić putem mail-a amchamps@amcham.rs ili telefona 30 88 132, 063 344 160 i 060 04 94 679.

 

Izvor: Najstudent

Pročitajte više

Pridružite nam se 29. novembra od 16 do 18h na radionici pod nazivom „Coaching & Growth Mindset for Leaders and Startups“. Jelena Pavlović, sertifikovani coach i doktor psihologije, upoznaće lidere i startap timove sa značajem Growth Mindseta u coaching-u.

Koncept growth mindset-a ili lifelong learning-a se vezuje za proces celoživotnog učenja. Growth mindset je mentalni sklop tj. način na koji se određena osoba ponaša u određenom trenutku ili periodu, a zasniva se na individualnom sistemu razmišljanja i osećanja. Promenljiv mentalni sklop podrazumeva da se lične osobine, stavovi i sposobnosti mogu razvijati i menjati uz trud, rad, posvećenost i učenje.

Istraživanja sprovedena na univerzitetu Stanford od strane profesorke Kerol Dvek i njenog tima koja su obuhvatila 112 kompanija iz reda Fortune 1000 nedvosmisleno su potvrdila da kompanije sa dominantnim Razvojnim mentalitetom (Growth Mindset) postižu bolje rezultate od kompanija sa Statičnim mentalitetom (Fixed Mindset) i imaju mnogo bolje prognoze za budućnost. (Izvor: Cloud Coach Magazine)

Ova radionica je posvećena svim tim liderima, menadžerima, pokretačima startapa, kao i svim pojedincima koji su spremni da se suoče sa izazovima, da neprestano rade na sebi i da uče uz veću dozu motivacije.

Agenda:

16:00 – 16:15 –  Uvod
16:15 – 17:00 –  Osnove Coaching-a & Growth Mindset-a
17:00 – 18:00 – Vežba za timove

Nakon formalnog dela, druženje nastavljamo u chill out sa svima onima koji imaju dodatna pitanja za predavača, ali i koji žele da se upoznaju međusobno.

Učešće na radionici je besplatno, a možete se prijaviti ovde.

Vidimo se!

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

Kraj godine se bliži i to je vreme kada se već treći put organizuje Rails Girls Beograd 100 radionica. Reč je o najvećoj, besplatnoj radionici kod nas gde se na jednom mestu okupljaju sve zainteresovane devojke i žene koje žele da se upoznaju sa osnovama programiranja za veb kroz korišćenje veoma popularne Ruby on Rails tehnologije i grupa sjajnih mentora i mentorki koji su tu da im ceo proces učenja olakšaju.

Naredni Rails Girls Beograd 100 događaj je zakazan za 30. novembar i 1. decembar u ICT Hubu. Prijave su otvorene na sajtu http://railsgirls.com/beograd  do 23. novembra.

Kao i do sada, okupićemo čak 100 učesnica zajedno sa mentorskim timom na jednom mestu, a sve sa ciljem zajedničkog učenja i približavanja tehnologije ženama i devojkama. Radionica je takva da podrazumeva rad u grupama, tako da je prilagođena onima bez ikakavog pređašnjeg iskustva sa programiranjem, ali i onima koje dolaze sa tehničkim predzanjem, a kojima je ovo odlična prilika da se upoznaju sa Ruby on Rails tehnologijom.

Radionica je kao i svih prethodnih godina besplatna, zahvaljujući svim partnerima i prijateljima: ICT Hubu, LearnUponu i DEVersity-ju koji su nas podržali ove godine u ovom velikom poduhvatu.

Rails Girls radionice su jedinstvena prilika da za dva naučite nešto novo, upoznate najrazličitije ljude, otkrijete svoj skriveni talent ili ipak shvatite da to nije nešto što vam „leži“. Polaznice RGB radionica su inspirisane radionicim nastavljale da uče RoR samostalno ili u grupi, dobijale posao ili praksu u našim parterskim kompanijama, vraćale se kao mentorke za nove generacije, ali i bivale suočene sa otkrićem da to ipak nije oblast kojom žele da se bave. Što je takođe u redu.

Ukoliko do sada niste imali prilike da čujete, Rails Girls zajednica postoji u Beogradu od 2013. godine. Kroz nekoliko događaja godišnje okuplja preko 150 devojaka i mentorski tim koji nesebično deli svoje iskustvo i znanje. Osim u Beogradu, Rails Girls zajednici se možete pridružiti u Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu, Kraljevu i odskoro u Zaječaru.

Više informacija o predstojećoj radionici i Rails Girls Beograd aktivnostima tu su

FacebookTwitter i Instagram nalog.

Pročitajte više

U kontekstu neoliberalne komodifikacije i privatizacije javnih dobara i usluga,  sve većem broj ljudi umanjena je mogućnost zadovoljenja osnovnih životnih potreba, usled sistematske dominacije kapitalističke logike profitabilnosti i rasta.  U takvoj situaciji koncept zajedničkih dobara (commons) se reaktuelizuje kao jedan mogući, politički značajan, alternativan model proizvodnje, upravljanja i korišćenja dobara, kao i bivanja zajednicom, koji se suprotstavlja kapitalističkoj logici.

Zajednička dobra, obuhvataju (prirodna ili stvorena)  dobra i zajednicu okupljenu oko proizvodnje i korišćenja dobara, njihove medjusobne odnose i procese upravljanja i odlučivanja koji se temelje na demokratskom, održivom modelu organizovanja kao načinu da se zadovolje zajedničke potrebe. Kao što to biva sa različitim ekonomskim i političkim konceptima koji dovode u pitanje proizvodnju zarad ostvarivanja profita, akterima inspirisanim zajedničkim dobrima potrebna je veća pomoć i podrška kako bi ostvarili pun potencijal za delovanje na polju razvoja zajedničkih dobara.

Podrška zajedničkog je inicijativa Platforme za teoriju i praksu društvenih dobra – zajedničko.org koja ima za cilj da  podrži mikroprojekte na polju/koji promovišu zajednička dobara sa iznosom od 50.000 do 150.000 dinara po projektu. Podrška zajedničkog biće realizovana kroz zajednički rad, razvoj i implementaciju ideja i uz podršku Platforme za teoriju i praksu društvenih dobara.

Ciljevi podrške zajedničkog su:

  • stvaranje novih ili unapređivanje postojećih zajedničkih dobara
  • dekomercijalizacija i/ili demokratizacija javnih dobara, poput obrazovanja, infrastrukture, prirodnih resursa, javnih prostora, itd.
  • popularizacija teorije i prakse zajedničkih dobara
  • stavljanje u fokus pitanja rada, zadruga, i alternativnih društveno ekonomskih modela poput odrasta.

Mikroprojekt se može realizovati kroz istraživanje; informisanje i obrazovanje; razvoj i unapređivanje javnih politika i zagovaranje; podizanje kapaciteta i direktne akcije.

Mikroprojekat može biti samostalan ili aktivnost u okviru većeg projekta za koji je potrebno sufinansiranje.

Mikroprojekat treba da se realizuje između 1. januara 2020. i  31. avgusta 2020. godine.

Podrška zajedničkog je namenjene registrovanim organizacijama civilnog društva, neformalnim grupama i inicijativama, alternativnim medijima i svim pojedinkama i pojedinicima koji su se do sada kroz svoj aktivistički angažman bavili ili nameravaju da počnu da se bave zajedničkim dobrima.

Podršku zajedničkog organizuje Platforma za teoriju praksu društvenih dobara – zajedničko.org, a realizuju se uz podršku Fondacije za otvoreno društvo.

Ukoliko ste zainteresovani za Podršku zajedničkog, molimo vas da pošalju popunjenu prijavu sa idejom za mikroprojekt, najkasnije do 1. decembra 2019. godine na: platforma@zajednicko.org. Svi koji se budu prijavili, dobiće obaveštenje o rezultatima izbora do 11. decembra. Tokom decembra sa izabranim akterima nastaviće se rad na daljem razvoju ideja.

Tokom prvog ciklusa podrške zajedničkog kroz zajedničku saradnju podržani su sledeći mikroprojekti:

Ghost Bike Belgrade – Pedaliranje (UG Beo Cycling)

Modeli informisanja građana o promenama u prostornom i urbanističkom planu na nivou mesne zajednice – Milena Đinić

NNK Brod – Društveni centar NNK (No name korpus)

Održiva ishrana 2.0.– Zelena omladina Srbije (ZOS)

Popularizacija ideje zajedničkih dobara i praksi zajedničkog organizovanja – Le Monde diplomatique, srpsko izdanje

Razvijanje mreže samoobrazovanja – Samoobrazovni univerzitet „Svetozar Marković”

Uređenje sale Doma kulture u MZ Dojkinci – Savet MZ Dojkinci i studentsko-nastavnički tim Arhitektonskog fakulteta Univerziteta u Beogradu

 

Za sva pitanja, dodatna pojašnjenja u vezi sa pozivom ili za podršku pri popunjavanju prijave možete pisati na: platforma@zajednicko.org 

___

Platforma zajedničko.org doprinosi izgradnji pravednog, ravnopravnog, solidarnog i održivog društva utemeljenog na praksama demokratskog učešća i kontrole, participativnog upravljanja, javnog, društvenog i zadružnog vlasništva, te ekonomije zasnovane na načelima samoorganizacije, saradnje i solidarnosti.

Više o radu Platforme možete saznati preko naše facebook stranice.

 

Izvor. Youth.rs

Pročitajte više

Program Saznaj i Razaznaj – trening iz oblasti medijske pismenosti obučava građane modernim veštinama medijske i informacione pismenosti. Učestvovanjem u treningu stičete veštine potrebne za identifikovanje manipulacije, razlikovanje dezinformacija od činjenica i da na odgovoran način delite sadržaj.

„Saznaj i razaznaj” program ne podučava tome koje medije treba koristiti – podučava kako delotvorno pristupati informacijama.

Šta dobijate:
• Učešće na besplatnom i kvalitetnom treningu
• Znanje i veštine o kritičkom odnosu prema medijima
Uslovi učešća:
• Imate između 18 i 35 godina
• Predznanje u ovoj oblasti nije neophodno!

Trening će se održati:
U četvrtak, 7 novembar 2019, EU Info centar (Bulevar Mihajla Pupina 17), od 16 – 19 časova

Kako postati učesnik treninga:
Da bi se prijavili za ovu obuku potrebno je da do 7.novembra 2019. u 12 časova na email adresu vesnaradanovic86@gmail.com sa naznakom “prijava za obuku” pošaljete sledeće podatke: ime, prezime i kontakt telefon.
Obuka je u potpunosti besplatna. Broj mesta je ograničen zato požurite sa prijavama.

Za sva dodatna pitanja, kontaktirajte:
Vesna Radanović,
e mail: vesnaradanovic86@gmail.com
telefon: 0645151470

 

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

Centar za edukaciju i društvenu emancipaciju mladih (CEDEM) kreće u potragu za novim volonterima! Ukoliko želiš da volontiraš na omladinskim projektima, radiš sa mladima, upoznaješ nove ljude i širiš mrežu svojih kontakata, onda je CEDEM pravo mesto za tebe!

Šta je CEDEM i čime se bavi? 

CEDEM je omladinska organizacija koja postoji od 2014. godine i do sada je sa velikim uspehom realizovala preko 20 različitih projekata na različite teme. Neki od naših projekata su „Studentski privredni forum“ i „Formiraj preduzetnika u sebi“, zatim „Vozi bezbedno“, „Upoznajmo se“, projekti „Žene u politici – rodno ravnopravne ili ne?“ kao i „Bezbedni na netu – sigurni u svetu“.

Kako da postaneš deo CEDEM-a?

CEDEM periodično objavljuje konkurs za članove organizacionog tima. Ove godine mogućnost za to otvorena je od 28. oktobra do 8.novembra. Očekuj da ćeš se u CEDEM-u baviti nekom od ovih oblasti:

1) Vođenje društvenih mreža
2) Marketing i odnosi sa javnošću
3) Logističke aktvinosti na projektima
4) Saradnja sa institucijama i organizacijama

Pored ovih aktivnosti možeš da očekuješ i mnogo druženja, različitih timbildinga koje organizujemo za svoje volontere, kao i prijatnu i društvenu atmosferu na sastancima koje organizujemo i na kojima dogovaramo naše konkretne aktivnosti!

Kako da se prijaviš ?

Dovoljno je da do 8.novembra pošalješ svoj CV na mejl : office@ngocedem.com

Posebno ohrabrujemo studente 1 i 2.godine osnovnih studija da se prijave na ovaj konkurs ! Kandidati koji uđu u uži izbor biće pozivani na intervju

PRIJAVI SE! ROK JE DO 8.NOVEMBRA DO 23:59H

 

Izvor: Portal Mladi

Pročitajte više

Angažman fest, koji se ove godine prvi put održava u Domu omladine Beograda od 13. do 17. novembra, poziva sve zainteresovane starije od 16 godina da se prijave na konkurs za volontere.

Šta je Angažman fest?

Angažman fest predstavlja festival socijalno angažovanog teatra sa mlade pokrenut od strane mladih profesionalaca iz oblasti pozorišta i defektologije, koji su, podstaknuti istraživanjima o kulturnim potrebama mladih i stereotipom da je mladima pozorište nezanimljivo, zadali sebi da pozorište predstave publici kao prostor gde nema tabua i gde može da se izgovori svako pitanje, a ne kao formalni kulturni događaj namenjen isključivo redovnoj pozorišnoj publici ili onima koji se bave aktivizmom. Fokus festivala je na neformalnom obrazovanju, odnosno, preispitivanju svih problema u našem društvu koji se na bilo koji način tiču načina i kvaliteta života mladih.

Ove godine repertoar festivala čine predstave koje se bave temama poput vršnjačkog nasilja, zloupotrebe interneta, nerazumevanja odraslih, poremećajima u ishrani, prvim seksualnim iskustvima – jednom rečju, onim što i previše često čini svakodnevicu mladih ljudi danas.

Program Angažman festa možete pogledati na Facebook i Instagram profilu festivala.

Kome je poziv za volontiranje upućen?

Poziv za volontere upućen je mladim entuzijastima starijim od 16 godinama koji se zanimaju za pozorište, organizaciju festivala, fotografiju i marketing i PR u kulturi. Zainteresovani se mogu pridružiti i pomoći u realizaciji prvog Angažman festa i to u sledećim oblastima:

Protokol

Zaduženja: organizacija tribina, otvaranje i zatvaranje festivala, koordinacija dodatnih programa i rad na info pultu.

Marketing i PR

Zaduženja: pisanje recenzija predstava i intervjuisanje gostiju festivala, pomoć pri marketing kampanji i vođenje društvenih mreža.

Foto tim (obavezno posedovanje fotoaparata)

Zaduženja: praćenje festivala svakodnevno – predstave, tribine, radionice.

Ukoliko postanete volonter, Angažman fest zauzvrat nudi nova profesionalna iskustva i poznantsva, mogućnost praćenja celokupnog festivalskog programa potpuno besplatno, kao i sertifikat o volontiranju.

Postanite deo Angažman fest tima i popunite formular OVDE .

Konkurs je otvoren do 7. novembra.

Za sva dodatna pitanja pišite na angazmanfest@gmail.com

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više