Vlada Republike Srbije uspostavila je nacionalnu platformu za prijavu volontera na adresi www.budivolonter.gov.rs

Pozivamo sve građane koji ne spadaju u rizičnu grupu i žele dele da pomognu našim najstarijim sugrađanima i drugim rizičnim grupama stanovništva da se prijave, jer je solidarnost i empatija prema najugroženijima u toku trajanja pandemije koronavirusa ključna i samo zajedno možemo ovo da pobedimo.

Zainteresovani građani mogu na dva načina da se prijave – popunjavanjem prijave na sajtu www.budivolonter.gov.rs ili besplatnim pozivanjem kontakt centra COVID-19 na broj 19819 svakim danom od 08 do 22 časa. Nakon što nadležne službe odobre prijavu, volontere će kontaktirati gradski i opštinski centri sa detaljnim uputstvima i prvim zadacima.

Sve podnete prijave zainteresovanih građana koji žele da pomognu i budu volonteri će se proveravati, sa ciljem da se spreči i najmanja zloupotreba.

Nacionalna platforma za prijavu volontera „Budi volonter” realizovali su Sektor za vanredne situacije Ministarstva unutrašnjih poslova i Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu, u saradnji sa platformom „Srbija stvara”, a uz podršku Programa za razvoj Ujedinjenih nacija (UNDP).

 

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

Nedavno sam od organizacije Inicijativa za prava osoba sa mentalnim invaliditetom MDRI-S dobio poziv za učešće na obuci „Samozastupanje za učešće u političkom i javnom životu na nacionalnom nivou“ i zainteresovao sam se za nju jer sam već učestvovao na sličnim seminarima namenjenim osobama sa invaliditetom. Želeo sam i da na ovoj obuci steknem nova znanja i iskustva, ali i upoznam neke nove mlade ljude. Obuku su vodili socijalni radnici iz Hrvatske Damjan Janjušević i Ivana Poslon-Hrvoj, koji rade u Udrugi za samozastupanje i pružaju podršku samozastupnicima. 

   Cilj ove obuke je bio da se učesnici upoznaju sa samozastupanjem osoba sa invaliditetom, obrađivali smo konvenciju i zakone o pravima osoba sa invaliditetom, bavili se temama vezanim za zapošljavanje, poslovnu sposobnost i uključivanje u politički život kao i temama koje su vezane za osamostaljivanje osoba sa invaliditetom. Ove obuke su izuzetno značajne kako bi osobe sa invaliditetom naučile koja su njihova prava i kako da ta svoja prava zastupaju. 

Na obuci smo razgovarali o Konvenciji o pravima osoba sa invaliditetom koju su donele Ujedinjene nacije 2006. godine. Konvencija je važna zbog toga što se u njoj kaže da osobe sa invaliditetom imaju ista prava kao i svi drugi ljudi.  Važno je da znamo i da je naša država potpisala ovu Konvenciju i time se obavezala da će da je poštuje i primenjuje. Da bi osobe sa invaliditetom mogle da budu samostalne i da uživaju sva ta prava, država je obavezna da im obezbedi podršku. 

Član 5 Konvencije govori o tome da je zabranjena diskriminacija osoba sa invaliditetom. Učesnici obuke su ispričali neke događaje iz svog života, kada su bili diskriminisani. Tako su dve učesnice ispričale kako su bile u kafiću i konobar nije hteo da ih usluži. On njima nije otvoreno kazao da ih ne želi u tom kafiću zato što su osobe sa invaliditetom, nego se pravdao time da nema čiste čaše. Međutim, sa njima je u pratnji bila njihova asistetkinja koja je čula kako konobar razgovara sa nekim kolegom i kaže: „Samo mi fali da mi se ove navade, pa da mi rasteraju goste“.  Drugi učesnik je naveo kako je direktor škole tražio da se ispiše zbog invaliditeta koji ima iako je osnovna škola obavezna za sve i svi imaju prava na upis u redovnu školu. 

Član 12 se zove Ravnopravnost pred zakonom i govori o poslovnoj sposobnosti. Poslovna sposobnost se stiče punoletstvom, odnosno kada osoba napuni 18. godina. Poslovna sposobnost je pravo da čovek donosi odluke o svom životu. Sud može da liši neku osobu poslovne sposobnosti i da mu odredi staratelja koji u njegovo ime donosi odluke. Kada je neko lišen poslovne sposobnosti, on ne može da: raspolaže imovinom, sklopi brak, da se zaposli, ne može da odlučuje o svom lečenju i ne može da odlučuje sa kim i gde će da živi. Međutim, Konvencija kaže da svi moraju da budu ravnopravni pred zakonom, a to znači da niko ne sme da bude lišen poslovne sposobnosti. Zato je jako važno da ljudi sa invaliditetom dobiju podršku kako bi mogli da odlučuju o svom životu i uživaju sva prava kao i svi drugi.  Ljudi koji pružaju podršku trebalo bi da razgovaraju sa tom osobom, da joj pruže sve informacije, da joj ukažu na posledice, da joj ukažu i na druge mogućnosti, ali nikada ne smeju da donose odluke umesto osobe sa invaliditetom, već ona to mora da uradi sama na osnovu svih informacija koje je dobila od osobe koja pruža podršku. 

U članu 14 kaže se da osobe sa invaliditetom ravnopravno sa drugima uživaju pravo na ličnu slobodu i bezbednost. Osobe sa invalditetom ne smeju da budu lišene slobode, odnosno ne smeju da budu negde zatvorene samo zato što imaju invaliditet. Odluku o lišavanju slobode može da donese samo sud i ako osoba sa invaliditetom počini krivično delo i sud tako odluči, onda i ona ide u zatvor isto kao i svi drugi ljudi. 

Član 19 govori o samostalnom životu osoba sa invaliditetom i uključivanju u zajednicu. Osobe sa invaliditetom vrlo često žive u ustanovama, i isključeni su iz zajednice, a to znači da ne mogu da izađu u bioskop, šetnju, pozorište, pijacu, koncert. Moraju da traže dozvolu da izlaze iz ustanove. Drugi ljudi ih ne poznaju i ne znaju kako im je tamo. Kada kažemo da osobe sa invaliditetom treba da živi samostalno, to ne znači da one treba da žive potpuno same, niti znači da ove osobe treba sve da rade potpuno same. Trebalo bi da postoje ljudi koji će da im pomažu u svakodnevnom životu, odnosno u stvarima koje ne mogu sami da rade. Isto tako, osobe sa invaliditetom bi trebalo da koriste i rade stvari koje koriste i rade drugi ljudi u zavisnosti od interesovanja. Konvencija kaže da osobe sa invaliditetom, kao i svi drugi ljudi, treba sami da biraju sa kim će i gde živeti.

Bavili smo se i članom 27 koji govori da osobe sa invaliditetom treba da se zapošljavaju na otvorenom tržištu rada i moraju za svoj rad da dobijaju platu. Takođe, poslodavci nikako ne bi smeli da diskriminišu osobe sa invaliditetom, odnosno ne smeju da na neko radno mesto ne prime nekoga, samo zato što ima invaliditet. Država bi trebalo da pruži pomoć osobama sa invaliditetom da pronađu posao, kao i da ga zadrže.

I na kraju govorili smo o članu 29 – Učešće u političkom životu. Konvencija kaže da država mora osobama sa invaliditetom da obezbedi da biraju i da budu birani, a kao i za sve druge aktivnosti trebalo bi da im se obezbedi podrška da bi mogli da učestvuju u političkom životu. Osobe sa invaliditetom treba da učestvuju u radu nevladinih organizacija i političkih organizacija i da govore o svom životu, svojim stavovima i svojim potrebama. 

Na obuci su učestvovali osobe sa invaliditetom, njihovi roditelji, asistenti i članovi organizacije MDRI-S. Iako mi je bilo malo teško da pratim, lepo sam se uklopio sa svim učesnicima. Ove teme su nam svima veoma važne i voleo bih da učestvujem na još nekoj sličnoj obuci.

 

Ove obuke su mi važne da bih znao koja su moja prava i kako da ih ostvarim. Najjači utisak na mene je ostavilo to što su predavači uspeli da nam približe i pojasne ove teme koje nisu baš lake za razumevanje. Takođe mi je bilo interesantno što su svi učesnici bili jako aktivni. Zajedno sa svojim vršnjacima završio sam redovnu osnovnu i srednju školu, i zahvaljujući tome sam stekao prijatelje i bio uključen u mnoge aktivnosti. Za sada još uvek nisam ostvario pravo na rad, tako da imam mnogo manje aktivnosti nego što bih želeo.  

Stefan Lazarević 

 

Tekst je izvorno preuzet sa sajta MDRI-s i bloga Tima za socijalno uključivanje i smanjenje siromaštva.

Pročitajte više

U okviru projekta Public!, Fondacija Hartefakt fond u saradnji sa Holandskom ambasadom,  poziva sve zainteresovane, uzrasta od 15 do 19 godina, da se prijave za učešće na radionicama pod nazivom Stvarno tako misliš?, na temu preispitivanja uticaja medija na sve veći porast jezika netrpeljivosti prema ženama, manjinskim i marginalizovanim grupama koji se iz polja masovne kulture preliva u svakodnevni život i govor.

Javni prostor je vrlo često pun površnih senzacionalističkih naslova i uvredljivih sadržaja. Istraživanjem diskriminatornog jezika, govora mržnje, nasilja i verbalnih osuda trudimo se da zajedno utičemo na uspostavljanje i prihvatanje jednog novog, tolerantnijeg govora i načina razmišljanja.

U želji za razumevanjem i prihvitanjem različitosti, posebno osetljivih i potlačenih socijalnih grupa, Hartefakt organizuje 5 radionica čiji će fokus biti na razvoju kritičkog aparata za prepoznavanje i borbu protiv diskriminacije kod mladih i na podizanju svesti javnosti o položaju ovih grupa u našem društvu sa Dinom Simić i Hristinom Mitić.

Dina Simić, diplomirala na Fakultetu političkih nauka i radi u Hartefakt fondu. Vođa je projekta Public! koji se bavi diskriminatornim jezikom u medijima. Slobodnog vremena nema.

Hristina Mitić, većinu života provodi na FDU, životna želja joj je da je neko plaća samo da gleda serije i priča o njima.  Snima podcaste i igra video igre.

Pored klasičnog medijskog sadržaja, analiziraće se i produkti popularne kulturne kao što su popularni YouTube videi, filmovi i TV emisije, a učesnici će imati priliku da učestvuju u timskom radu i interaktivnim igricama, ali i diskutuju o ovom društvenom problemu.

Fondacija Hartefakt fond vas poziva na kreativno  druženje i razmenu mišljenja o tome gde je ženi, a gde gejevima mesto, ko je pravi muškarac, a ko prava dama, i šta zapravo lezbejke žele?

Radionice će se realizovati u periodu od 15. marta do 9. aprila u prostorijama Hartefakt fonda.

Prijave na facebook stranici.

Izvor:

Youth.rs

Pročitajte više

Organizacija Azes Valboenses iz Portugala i organizacija Magnet iz Srbije pozivaju vas da se prijavite na omladinsku razmenu „RENATURE“ koja će biti održana u mestu Gondomar, u Portugalu od 31. marta do 9. aprila 2020. godine.

Ukoliko imaš između 18 i 30 godina, zanima te zaštita životne sredine, odgovorna i održiva potrošnja, uzgajanje organske hrane i proizvodnja ekološke kozmetike, a pored toga voliš da se družiš i radiš u internacionalnom timu, ovo je prava prilika za tebe!

Poziv je otvoren za 5 učesnika i učesnice iz Srbije (4 plus jedan lider/liderka grupe) starosti od 18 do 30 godina koji su zaiteresovani za temu kojom se bavi razmena i koji su spremni da postanu „zeleni ambasadori“.

Lider/liderka grupe treba da imaju iskustvo u vođenju omladinskih razmena i održavanju radionica u oblasti neformalnog obrazovanja kao i da tečno govore engleski jezik.

Troškovi smeštaja, ishrane i puta su pokriveni od strane organizatora. Za učesnike i učesnice iz Srbije budžet za kupovinu avionske karte je 360 EUR.

Više informacija o razmeni možete pronaći klikom na sledeći link – Infopack ReNature.

Ukoliko ste zainteresovani, prijavite se popunjavanjem prijave na linkunajkasnije do 29. februara.

Izvor: Yoth.rs

Pročitajte više

Festival i ove godine organizuju studenti Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu, sa Katedre za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture.

FIST 15 održava se od 14. do 20. marta 2020. godine u Beogradu sa temom “Buđenje” i okupiće preko 200 profesoinalaca i studenata iz sveta koji će zajedno sa svojim pozorišnim trupama predstaviti svoj rad u značajnim beogradskim pozorištima poput Narodnog pozorišta, Ateljea 212, Jugoslovenskog dramskog pozorišta, Zvezdara teatra..

Od svog nastanka, zamisao festivala je umrežavanje sa studentima i stručnjacima iz pozorišnog sveta širom Evrope, kao i razmena ideja i znanja sa studentima sa dramskih akamedija u Srbiji. Već 14 godina održava svoju tradiciju, raste i biva sve priznatiji kako na području Beograda, tako i široj javnosti.

Ako si srednjoškolac, student/kinja, zaposlen/a, nezaposlen/a i voliš pozorište, želiš da stekneš nova znanja i veštine na polju organizacije, marketinga, logistike kao i razna nova poznanstva, spreman/spremna si za timski rad i želiš da svojim avanturističkim duhom doprineseš realizaciji festivala, postani i ti deo ovogodišnjeg “Buđenja” popunjavanjem online formulara prijave za volontere.

Prijave su otvorene do 28. februara 2020. godine u 23:59.

Vaš FIST 15 tim!

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

HR konferencija “Originalni razgovori” na kojoj će više od 250 mladih imati priliku da se upozna sa procesom intervjua za posao ili nađe prvo zaposlenje biće održana 24. februara, treću godinu za redom, u Crowne Plazi u Beogradu. Na ovogodišnjoj konferenciji, koju organizuju magazin Original i Fondacija Novak Đoković, razgovore sa mladima vodiće HR menadžeri iz više od 45 kompanija. Svaki prijavljeni kandidat dobiće priliku da razgovara sa predstavnikom one kompanije za čiju delatnost je zainteresovan. Prijave su otvorene na sajtu originalmagazin.com i trajaće do popunjavanja mesta.

Simulacije razgovora za posao namenjene su mladim ljudimaizmeđu 22 i 33 godina, studentima završnih i master studija i onima koji se pripremaju za početak poslovne karijere.

U okviru oglasa za traženu poziciju, svaka kompanija će naglasiti za kojim poslovnim profilima ima potrebu i šta od kvalifikacija je potrebno da ispunjava kandidat. Simulacija intervjua sastojaće se iz stručne analize nastupa učesnika, preporuke za unapređenje komunikacionih i prezentacionih veština na intervjuima za posao, a svi učesnici će ući i u bazu kandidata za zaposlenje.

„Osim većeg broja kompanija koje će se ove godine naći na konferenciji, za studente iz unutrašnjosti Srbije uvedena i mogućnost intervjuisanja putem Skajpa koji postaje svečešći oblik intervjuisanja kandidata od strane poslodavaca“, saopšteno je iz Fondacije Novak Đoković.

Pored panel diskusija i predavanja stručnjaka sa bogatim iskustvom, koji su rezervisani za prepodnevni program, među novitetima ovogodišnjih “Originalnih razgovora” biće i dodatni paralelni sadržaji tokom celog dana trajanja konferencije. U „Experience zoni“ svi prisutni će imati mogućnost da vežbaju koncentraciju, opuštanje i meditaciju koja će im olakšati budući razgovor za posao. Savete kako se obući za poslovne razgovore i sastanke, literaturu koja im može pomoći u procesu pripreme za intervjue za posao i još mnogo drugih stvari koje će im olakšati prve dane poslovne karijere, moći će da dobiju u „Edukativnoj zoni“. Svi zainteresovani za jutarnji program mogu se prijaviti OVDE.

Partneri ovogodišnje konferencije su Novak Đoković Fondacija, Direct Media, Voda Voda, SBB, Crowne Plaza Beogradi Glam Up koji će takođe biti uključeni i u simulacije razgovora za posao. Među ostalim kompanijama čiji će HR menadžeri intervjuisati prijavljene kandidate su iRingier Axel Springer, New Media Team, Adecco, Air Serbia, Atlantic Grupa, Atria Group, Coca-Cola HBC Srbija, Consulteer, Continental, Delhaize Serbia, Deloitte, Delta Holding DOO, eFront, Elektromontaža Kraljevo, Energoprojekt Hidroinženjering a.d., Enetel Solutions, Ernst & Young, Generali Osiguranje Srbija, Hemofarm AD, Henkel Srbija d.o.o., Hilton Beograd, Holycode, IKEA, JYSK, LOréal Balkan, Manpower Group, MediGroup, Nelt Grupa, NIS, Nordeus, PharmaSwiss, Roaming Group, Sitel, Tarkett, Telenor d.o.o., Transfera, Unicef, Vip mobile.

*****

Original je nekomercijalna platforma koju je 2015. godine osnovala Fondacija Novak Đoković, sa ciljem osnaživanja mladih u Srbiji kroz promociju pozitivnih vrednosti među kojima su proaktivnost, preuzimanje odgovornosti za uspeh u životu, preduzimljivost, odgovornost prema zajednici, pozitivan pogled na život i svet, kao i promocija pojedinaca odnosno organizacija koje po tim vrednostima žive i rade.

Pročitajte više

Međunarodni trening za kamp lidere pod nazivom “IVS4LIFE” , sastoji se iz tri faze

1. trening u Holandiji

2. praksa, implementacija naučenog(vođenje kampa u Srbiji ovog leta)

3. evaluacija u Holandiji(oktobar)

Pozivamo sve zainteresovane volontere koji bi želeli da se oprobaju u ulozi kamp lidera, kao i sve već iskusne kamp lidere da se prijave. Ovo je prilika da se oprobate u novim metodama korišćenja pozorišta u nefromalnom obrazovanju i vođenju grupe. Pažljivo iščitajte opis treninga koji se nalazi u prilogu.

Trening podrazumeva plaćene troškove smeštaja, ishrane i aktivnosti samog programa, dok učesnici plaćaju troškove puta za koje imaju pravo na povraćaj u iznosu od 275ee. (Molimo vas da ne kupujete karte dok ne dobijete konačnu potvrdu da ste izabrani za učešće na treningu).Za učešće preko Mladih istraživača Srbije potrebno je uplatiti i participaciju od 5.200 dinara (nakon što budete selektovani poslaćemo vam detalje računa). Aktivni kamp lideri i organizatori volonterskih kampova su oslobođeni ove participacije.

*u opisu poziva je objašnjeno da je nakon treninga potrebno da vodite kamp u Srbiji, nakon toga će vam participacija biti vraćena u potpunosti

Uzmite u obzir da sami plaćate povratnu kartu za put na trening, i da će vam novac biti vraćen kada, po povratku u Srbiju, pošaljete/donesete originale karata. To može potrajati i nekoliko meseci.

Više informacija o treningu možete pronaći ovde –  IVS4Life Call for Participants

Pročitajte pažljivo Opšte uslove prijavljivanja koji su sastavni deo prijave i nalaze se u prilogu. Ukoliko vas odaberemo da učestvujete na treningu, biće potrebno da te uslove i potpišete. Ukoliko ste iz Beograda, u kancelariji Mladih istraživača Srbije, ako ne, onda ćete nam poslati poštom.

Na ovaj trening možete da se prijavite popunjvanjem onlajn formulara koji se nalazi na linku

Rok za prijavljivanje je 29. februar u 23:59 časova.

Za dodatna pitanja budite slobodni da nas kontaktirate na marija@mis.org.rs

Izvor: Youth.rs

Pročitajte više

Omladinski centar grada Idrija (Slovenija) otvara poziv za dugoročno volontiranje (9 meseci), u okviru programa „Evropske Snage Solidarnosti“!

Glavne aktivnosti u projektu vezane su za posetioce hostela u okviru omladinskog centra, za mobilni omladinski klub (kombi koji osoblje i volonteri omladinskog centra koriste kako bi obilazili mlade u svim delovima grada, uključujući i mlade sa smanjenim mogućnostima), kao i za ulični omladinski rad.

Ukoliko se bavite radom sa mladima ili omladinskim radom, želite da unapredite svoje veštine i naučite (više) o outreach alatima i metodama, ako vas interesuju promocija lokalnog turizma i rad sa grupama posetilaca – onda je ovo prava prilika za vas! Projekat počinje u aprilu a završava se u decembru 2020., dok rok za prijavu ističe 16. februara 2020.

Ovde možete naći Info Pack sa svim potrebnim informacijama, a ukoliko su vam neophodne dodatne informacije i podrška – slobodno nas kontaktirajte putem mejla – vcv.ltv@gmail.com.

Izvor:

Youth.rs

Pročitajte više

O PROGRAMU

Program kulturne saradnje mladih realizuje se u okviru projekta Transforming the Region One Conversation at A Time – Inspiring Youth Cultural Cooperation” koji je podržan kroz drugi RYCO otvoren poziv za predlog projekta, kofinansiran od strane United Nations Peacebuilding Fund i organizovan u saradnji tri organizacije: Kreativnog mentorstva iz Srbije, OKC Abrašević iz Bosne i Hercegovine i RRuga me Pisha iz Albanije. Fokus projekta je na uspostavljanju dijaloga, kulturne razmene i saradnje među mladim radnicima iz oblasti kulture i medija iz Albanije, Bosne i Hercegovine i Srbije. Cilj projekta je da se napravi baza za buduću kulturnu mrežu mladih koji su društveno i politički osvešćeni, obrazovani i otvorenog uma. Zbog toga, tražimo 30 mladih ljudi (od 20-30 godina), po 10 iz Srbije, Albanije i Bosne i Herecgovine, koji su aktivni u oblasti kulture, medija i umetnosti. Učesnici programa koji će učestvovati u projektu će imati priliku da uče kroz rad sa mentorima kao i jedni od drugih. U periodu od 6 meseci (Februar – Jul 2020), u timovima od po troje (svaki tim će imati po jednu osobu iz Srbije, Albanije i Bosne i Hercegovine) učesnici će raditi na pilot incijativama, uz podršku mentora (umetnika i profesionalaca u kulturi sa dugogodišnjim iskustvom u promociji i uspostavljanju regionalne saradnje, procesima pomirenja u regionu ili anti-ratnim aktivnostima). Cilj projekta je da se kroz proces mentorstva i vršnjačku razmenu znanja, učesnici upoznaju sa relevantnim inicijativama koje su postojale u prošlosti, koje bi mogle da ih inspirišu, informišu i podstaknu da se više uključe u aktivizam kroz kulturu, kako bi prevazišli predrasude i stereotype o drugima iz regiona i kako bi doprineli stvaranju mreže mladih, društveno aktivnih i osvešćenih građana.

 

KO MOŽE DA SE PRIJAVI? 

Podstičemo vas da se prijavite ukoliko:

– Imate od 20 do 30 godina

– Živite u Srbiji, Albaniji ili Bosni i Hercedgovini

– Ste aktivni u oblasti kulture, umetnosti ili medija*

– Želite kao pojedinac da učestvujete u aktivnostima koje se bave regionalnim pitanjima i želite da radite na umrežavanju mladih i ravzoju kulturne saradnje u regionu  

– Dobro poznajete engleski jezik, s ozbirom da je ovo zvanični jezik projektnih aktivnosti

*Učesnici ne moraju da imaju profesionalno iskustvo ili obrazovanje u oblasti kulture, umetnosti ili medija, ali je važno da su na neki način aktivni u nekoj od navedenih oblasti. Takođe, ne moraju da imaju prethodno iskustvo u oblasti regionalne saradnje, ali je važno da žele da uče o ovoj temi, kao i da učestvuju u razvoju i stvaranju regionalne kulturne mreže mladih. 

Posebno podstičemo mlade ljude sa invaliditetom, one koji žive u malim zajednicama ili one koji imaju nedovoljne finansijske kapacitete i prostor za mobilnost da se prijave.

Tokom odabira kandidata, vodićemo računa o podjednakoj zastupljenosti muškaraca i žena među učesnicima.

KAKO FUNKCIONIŠE PROJEKAT?

30 učesnika, po 10 iz Srbije, Albanije, Bosne i Hercegovine, biće izabrani da učestvuju u projektu. Učesnici će biti podeljeni u grupe od po tri člana, a svaki tim će činiti po jedan član iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Albanije. Oni će raditi na stvaranju pilot inicijativa, a tokom rada imaće podršku kako mentora, tako i koordinatora projekta. 

U okviru timova, oni će raditi i na pilot projektima kulturne saradnje kroz različite medije i formate (mediji, fotografija, performans, pozorišne predstave itd), koje će stvarati uz podršku mentora. 

Svi učesnici će prisustvovati na tri seminara koji će biti organizovani u Srbiji,Albaniji i Bosni i Hercegovini, a u periodu između ovih događaja će sarađivati sa svojim timovima i mentorima putem Skype-a i Facebook grupe.

Tri glavna seminara biće organizovana u :

– Beogradu – 28. februar – 02. mart  

– Tirani: 24 – 26. april 

– Mostaru: 10 – 12. jul

Prvi seminar biće organizovan u Beogradu (Kick off) i posebno je važno da se svi učesnici upoznaju na ovom seminaru, kako bi oformili timove i razgovarali o budućim projektima. Takođe, tada će imati priliku da se umreže sa mentorima i da nauče o istoriji regionalne saradnje na Zapadnom Balkanu.

Drugi seminar u Tirani biće prilika da timovi predstave svoje projekte, kao i načine na koje sui h razvijali, kako bi dobili sugestije od mentora i drugih učesnika. Na seminaru u mostaru biće predstavljeni svi rezultati i projekti svih timova. 

ŠTA MI NUDIMO?

– Svi troškovi putovanja, hrane i smeštaja tokom trajanja projekta biće pokriveni (učesnici će putovati na sva ti seminara grupno, autobusom)

– Učešće u tri grupna seminara u Srbiji, Albaniji i Bosni i Hercegovini, koji uključuju radionice sa iskusnim trenerima, posete kulturnim prostorima koji su važni za regionalnu kulturnu saradnju i radionice na kojima će se deliti vršnjačko znanje (učešće na sva tri seminara je obavezno za sve učesnike programa)

– Podršku mentora i stručnjaka od početka do kraja trajanja projekta (preko Skype-a i email-a u period u od Marta do Jula), kao i relevantnu literature

– dva grupna sastanaka za 10 učesnika, na nacionalnom nivou 

KOJE SU OBAVEZE UČESNIKA?

Da prisustvuju na sva tri seminara (Srbija, Albanija, Bosna i Hercegovina)

– Da aktivno rade sa svojim timovima na projektima i sarađuju sa timovima putem Facebook grupe

– Da planiraju Skype sastanke sa timom

– Da šalju materijale neophodne za sastanke mentorima 

– Da budu posvećeni i motivisani da uče

– Da aktivno učestvuju u procesu umrežavanja i vršnjačkog deljenja znanja

 

KAKO DA SE PRIJAVITE:

Možete se prijaviti slanjem e-maila sa priloženom kratkom biografijom ili CV-em i motivacionim pismom u kome objašnjavate zbog čega želite da budete deo ovog projekta. 

Ukoliko ste:

  • iz Srbije, pošaljite mejl na adresu: 

info@kreativnomentorstvo.com

kreativnomentorstvo@gmail.com

  • iz Bosne i Hercegovine, pošaljite mejl na adresu: info@okcabrasevic.org
  • iz Albanije, pošaljite mejl na adresu: rrugamepisha@ymail.com

Ukoliko imate bilo kakva dodatna pitanja, slobodno nam se obratite putem mejla, na adresi: info@kreativnomentorstvo.com

PRIJAVE do 14. februara, 2020 (23:59 CET).

Pročitajte više